
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
ESCRIURE DE CINEMA
Dilluns 22/11/2021 – 18:00 – 20:00

Taller gratuït de crítica cinematogràfica. Amb Miquel Echarri, periodista cultural. Quatre sessions.
És un projecte de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona en col·laboració amb l’Escola La Casa del Cinema que proposa noves experiències participatives en un taller de crítica cinematogràfica.
El taller estarà sota la direcció de Miquel Echarri, periodista de temes culturals i, des de 2006, professor d’anàlisi fílmic i història del cinema modern i contemporani. Durant el taller, els participants rebran formació sobre com el cinema ha tractat històricament un tema, en aquest cas les “Survival movies” i també pautes per a l’anàlisi de les pel·lícules, formació i suport en el procés de redacció de les seves crítiques personals. En tot moment el docent estimularà la participació dels alumnes, recollirà i en valorarà les aportacions, i facilitarà una experiència d’escriptura i lectura compartida entre tots els participants.
Data: Dilluns 22 de novembre del 2021 a les 18 h
Lloc: Biblioteca Dos Rius Plaça Vella, 6 08570 – Torelló
Telèfon: 93 859 40 43
Correu electrònic: b.torello.dr@diba.cat
Web: http://bibliotecatorello.blogspot.com.es/
Horari:
Matins: Dimecres, divendres i dissabtes: de les 10 del matí a dos quarts de 2 del migdia
Tardes: Dilluns a divendres: de dos quarts de 4 de la tarda a les 8 del vespre Aquest horari és vigent tot l’any excepte els dissabtes de juliol i agost que la biblioteca està tancada.