CANALS DE COMUNICACIÓ CIUTADANA

En línia

Aquí podreu informar-vos, solucionar tràmits, accedir al registre telemàtic i expressar queixes o suggeriments de forma no presencial.

Presencial

Aquí trobareu on podeu dur a terme els tràmits si preferiu fer-los en persona, o si en busqueu algun que no està disponible en línia o telefònicament. Només amb cita prèvia.

Xarxes socials

Coneix les xarxes socials de l'Ajuntament de Torelló. Estigues informat al moment. Segueix-nos!

Telefònic

El telèfon d'atenció a la ciutadania és 938 591 050.

Butlletí digital

Si vols estar al dia de tot allò que passa a la ciutat, pots rebre directament la informació a través del correu electrònic. Subscriu-t'hi!

Mesures de seguretat i higiene a les oficines de servei a la ciutadana

Per garantir les mesures de seguretat i higiene a les oficines de servei a la ciutadana l’atenció presencial només podrà ser amb cita prèvia. L’Ajuntament de Torelló continua atenent a través del telèfon 938 591 050, el web municipal i el portal de tràmits.

L’Ajuntament de Torelló posa a l’abast de la ciutadania diversos canals de comunicació, per mitjà dels quals es poden fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits o rebre informació sobre el municipi.

En aquest espai coneixereu aquests canals de comunicació, presencials, telefònics i en línia, a fi que pugueu utilitzar el que us sigui més adequat en cada moment.

De dilluns a divendres, de 9h a 14h.
Dilluns, de 16h. a 18 h. (Els mesos de juny, juliol, agost i setembre, no s'obre a la tarda).​

Contacta amb el teu ajuntament

L’Ajuntament de Torelló ofereix aquest canal perquè hi feu arribar incidències, queixes, suggeriments i peticions del dret d’accés a la informació pública.