Aquí podreu informar-vos, solucionar tràmits, accedir al registre telemàtic i expressar queixes o suggeriments de forma no presencial.
Aquí trobareu on podeu dur a terme els tràmits si preferiu fer-los en persona, o si en busqueu algun que no està disponible en línia o telefònicament. Només amb cita prèvia.
Coneix les xarxes socials de l'Ajuntament de Torelló. Estigues informat al moment. Segueix-nos!
El telèfon d'atenció a la ciutadania és 938 591 050.
Si vols estar al dia de tot allò que passa a la ciutat, pots rebre directament la informació a través del correu electrònic. Subscriu-t'hi!
Per garantir les mesures de seguretat i higiene a les oficines de servei a la ciutadana l’atenció presencial només podrà ser amb cita prèvia. L’Ajuntament de Torelló continua atenent a través del telèfon 938 591 050, el web municipal i el portal de tràmits.
L’Ajuntament de Torelló posa a l’abast de la ciutadania diversos canals de comunicació, per mitjà dels quals es poden fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits o rebre informació sobre el municipi.
En aquest espai coneixereu aquests canals de comunicació, presencials, telefònics i en línia, a fi que pugueu utilitzar el que us sigui més adequat en cada moment.
queixes i suggeriments
L’Ajuntament de Torelló ofereix aquest canal perquè hi feu arribar incidències, queixes, suggeriments i peticions del dret d’accés a la informació pública.
© Tots els drets reservats · Accessibilitat · Avís legal · Protecció de dades · Crèdits · Mapa del web