
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
FESTA MAJOR (suspès)
juliol 24 – 16:00 – 23:30

FESTA MAJOR 2022
- A partir de les 4 de la tarda, als jardins de Can Parrella, VÒLEI CAMPA, el torneig de vòlei platja a la gespa. Inscripcions in situ. (**)
- A les 6 de la tarda, al Teatre Cirvianum, teatre per a públic familiar. Grup Xarxa de Torelló presenta EL FANTASMA DEL DOCTOR FLORIT. Entrades anticipades: 7,5 € a www.teatrecirvianum.cat; una hora abans a taquilla: 9 €. (*)
- A les 7 de la tarda, a la plaça Vella, la companyia Pentina el gat presenta BALAMBAMBÚ, un espectacle de carrer per a tots els públics.
- A les 9 del vespre, als jardins de Can Parrella, CONCERTS amb els grups ARRIBAR I PLOURE, que presentaran UN CONCERT DRAMÀTIC amb paraules d’antes (i d’ara) i molt d’humor, i DIVINAS presentant ON TOUR en clau femenina amb humor i reivindicació.
(*) Coproducció del Grup Xarxa de Teatre Infantil de Torelló i Teatre Cirvianum
(**) Ho organitza: Deixebles de Sant Feliu
En cas de pluja, les activitats que tècnicament i logística ho permetin es traslladaran a la sala polivalent o a altres espais alternatius. S’avisarà a través de xarxes socials o d’altres mitjans de què es disposi.
Web: https://festamajortorello.cat/