Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
El 15 d’abril s’inicia l’atenció presencial mensual de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya

A partir d’aquest mes d’abril, l’Agència de l’Habitatge de Catalunya farà atenció presencial a Torelló una vegada al mes. Un gestor de l’ens farà atenció presencial a la seu de l’Oficina d’Habitatge de Torelló, a l’edifici de La Carrera, cada tercer dijous de mes, d’11 del matí a 1 del migdia. El primer dia d’atenció a la ciutadania serà, doncs, el dijous 15 d’abril. Per poder-se entrevistar personalment amb el gestor, caldrà demanar cita prèvia trucant al telèfon 938 593 612 i prendre totes les mesures de seguretat corresponents.

L’atenció presencial a Torelló d’un representant de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya s’havia acordat a principis de l’any 2020, però l’esclat de la pandèmia va impedir portar-ho a terme. Fa uns dies, l’alcalde, Marçal Ortuño; el regidor d’Habitatge, Adrià Jaumira i la responsable de l’Oficina Local d’Habitatge, Marta Carcasona es van reunir amb el director de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, Jaume Fornt; el director de Promoció de l’organisme, Albert Toledo i el director de Qualitat de l’Edificació i Rehabilitació de l’Habitatge, Jordi Sanuy. Durant la trobada, que es va fer telemàticament, es van tractar diversos temes relacionats amb l’habitatge a Torelló i també es va decidir oferir aquesta atenció presencial a partir del mes d’abril.